To morrow..

Datum 2011-09-21 Tid 22:50:21

ska jag till skolan sen ska Jossan följa med mig hem och sova över :D Fast vi ska ner på stan oxå ^^ Jag ska köpa 2 par byxor från VeroModa och kanske et matchande linne till. Man vet alldriv vad som fäljer med hem ;)

Idag har jag ridit. Jag hade Rubina men sen sa Ingela att jag skulle ta Cola så då gjorde jag det i stället. Vi red i padocken. Hon var fin osv men jag har kommit på att hon har svårare med höger galoppen. Det funkade inte alls idag.

Efler Emaus gick jag, Klara och Pau hem till pau och tog en macka. Sen gick vi till bussen genom en geggggig skog. Men jag blev nästan inte lerig :D (Alla antecknar ;))
På teatern var det som vanligt bara att Ida har fått hoppa upp en grupp så att nu ör hon med oss :DDD Det är bra de ;)

Kolla vad grym Nellie är







Ser ni elr?!?!?! Hon har gått om både TeamSL OCH Johanna Grants!!!! Hon är helt jvla otrolig! Grym blogg har hon oxå :) Hon är 00-a för er som vill veta ^^

Asså detta var ett väldigt tråkigt inlägg men det är min "tråkiga" dag. Nu ska jag lägga mig för jag är jvligt trött nu


Give Me, Give Me, Give Me, !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Karin <3

Kommentarer



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback