Saknad!

Datum 2011-12-11 Tid 12:40:22

I går så hade ju Roberth(min bror) och Dorela sin bröllopsfest. Så i fredags så var det i full gång med att fixa i ordning, då hade jag med mej Bamse och det är rätt stort där så han kunde springa jätte långt och det tyckte han var helt awsome, han sprang och sprang och lekte med hans gosedjur.

Sen igår så kunde han ju inte vara med på festen, så då ringde vi runt och frågade om någon kunde passa han. Till slut ringde vi Glenns föräldrar och dom kunde passa han. Så Han åkte igår cirka kvart över två. Det roligaste e det att Glenns föräldrar har en katt också. Hihi, få väl se hur det går. Fast katten är helt totalt cool lugn, fast om han blir för trött på Bamse så kommer han nog att säga till lite.

Men i alla fall.,. festen blev väldigt lyckad. Dansade så jag trodde jag skulle dö efteråt. Men det var kul oc tårtan var god, det var det viktigaste, hahah :D Vi åkte ifrån ljunskile halv två..så jag var Rätt trött vid det laget. Så Jag gick direkt och la mej på maddrasen i mammas och pappas rum, för vi har fått haft gästen spm fick sova i mitt rum och i två andra så dte fanns bara plats för mej på en maddras ;/
Men har sovit gott i alla fall vaknade typ halv 12 och nu ska jag se på julkalendern!

Men usch vad jag saknar min älskade beeebis!"
Bamse kommer inte fören på eftermiddagen, han har aldrig varit borta så länge från oss förut och speciellt inte med en katt. Ska bli spännande och höra hur det gott med Bamse och katten :)

Miss u Bamse!!!!!! ♥

Hoppas ni har haft en underbar helg!

KOMMENTER! §

Kram jessi

Kommentarer



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback