Nybadad

Datum 2011-12-15 Tid 20:05:51

Idag så har jag varit i skolan och haft det kul. Sedan så åkte jag hem och jag och mamma badade lille Bamse plutten. Han ser ut som en nakenhund när han är alldeles vått och så. Men sedan när man blåser han blir han sitt vanliga underbart söta jag. Min lilla lurviga isbjörn!! ♥ Vi har även klippt hans klor och grejer lite smått.

Alltså det har varit en toppen dag idag! och det kommer säkert bli kul imorg med. Ljungskile, dessväre sista gången :c

Fast vi ska ha biologiprov imorgon också..hmm önska mej lycka till tack! Haha ^^








Sen var det dags för att blåsa ..den lilla lilla lurvetossen







Klippa klor

NAOWE :3

Aw min alldeles egna isbjörn! ♥


kraaaam

Kommentarer
Postat av: steffi

vrf sista gången på ljrk ? ;/ <3

2011-12-17 @ 22:29:36
URL: http://steffitheone.blogg.se/
Postat av: jessi

Steffi svar: Alltså sista gången för terminen bara! ;D

2011-12-18 @ 15:49:30
Postat av: louise

Du har verkligen en fin blogg, med alla dessa vackra bilder. Hoppas du kommer fortsätta med samma anda framöver också.



Tycker fler borde ge lite mer komplimanger, jag vet ju hur glad jag själv blir av att få bra respons så här får du en :)

Ha en trevlig fortsatt dag!

2012-01-25 @ 19:00:19
URL: http://laakinoiise.blogg.se/



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback