söndagsmys

Datum 2011-12-04 Tid 18:11:42

Tjena folket!

Slappat som vanligt idag. Men ärligt ska man inte göra det på en söndag eller?! Det tycker jag, fast ändå inte.

I alla fall så har jag haft en störtskön helg med min underbara valp. Han har busat, lekt, sovit och ätit. Igår så berättade jag inte att karin, Klara och karins mamma knackade på igår hemma hos mej. Hihi, dom ville ju såklart träffa Bamse.

Just nu är jag så social och ligger i soffan, kollar på tv, bamse ligger bredvid mej och sover och jag dricker ett skumt te som ska vara bra för min hals osm jag har ont i. Mysigt va?
Men snart så ska jag få lite lyx, ooh! yeah mcdonalds :)



Sov sött töntar!" ^^

kram

Kommentarer
Postat av: jessica

vilken jättesöt hund! :D hihi

2011-12-05 @ 18:41:39
URL: http://jessicahagstrom.blogg.se/
Postat av: Amanda

hoppas du får en bra dag!

2011-12-07 @ 14:25:57
URL: http://amandalindblom.se



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback