Marbou*

Datum 2011-11-29 Tid 15:45:06

mm..Marabou ...*

usch. Fy vad gott det är alltså!" Jag älskar Marabou ♥
Sitter här med en stor marabouchoklad kaka och vräker i mej.

I alla fall så har dagen idag varit normal, så som jag brukar säga. Efter skolan så åkte jag hem och fick gå en hem-hund-tur. Som jag har sagt, måste man ju ta bort saker så att inte valen bitar på det eller att den kan skada sej på den. Senare ikväll tror jag det blir så ska vi ta och försöka fästa alla sladdar.

Varje kväll nu sitter jag och läser i en hundtidning för att få många tips och förslag. Sen har vi även fått låna en bok från en kompis, så ikväll ska jag börja läsa den.

Mumsigt med choklad, fast jag ska snart äta middag ;)
Jag brukar säga : En ko är fet men jag e het, men snart blir dte väl såhär : En ko är het och jag e fet!" :D




ånej,..hjälp jag tog precis sista biten! :o
haha men  ha en bra dag! *

kram

Kommentarer



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback