Friday

Datum 2011-12-16 Tid 21:40:04

Film film och film hela dagen i skolan idag jue. På spanskan så skulle vi se på film, och då hade ingen berättat för mej klara och pau att man fick ha med sig godis så då satt vi där och läskades av alla andra. FY!
Sedan såg vi även en film på svenskan. Nu är det bara två och en halv skoldagar kvar inte LOV! As coolt ^^

Dom två sista dagarna är ju typ bara soooft!

Efter skolan åkte jag hem och såg på tv med Bamse. Tiden gick fort och sedan så var det dags att åka till ljrk äntligen! Bamse lämnade vi hos becca och glenn. I dag så red vi barbacka och jag hade Musse. heh, mobba inte. Alla andra bytte hästar utom jag! ;') i'm thaa master.

Haha, i alla fall så var det väldigt kul! vi hoppade barbacka också.

Imorgon så ska jag ha sovmorgon och tror jag ska ut och fota lite och så. Lite små pyssel och sedan på kvällen så kommer rebecca och glenn för vi ska ha en spelkväll! :D Typ bara spela Monopol, as kul!


jag & Musse

ha en fortsatt bra lördags kväll nu!" :D

Kramar bamse och jaaag

Kommentarer



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback