Plugga i si-sådär... 3 timmar!

Datum 2011-12-01 Tid 23:18:39

Ja, hade en matteläxa tills imorgon och jag satt med den i tre timmar... Jag e nog lite trög endå...
-
Idag i stallet var det kul. Först hämtade jag Henke och ah.. Så skulle vi skritta runt och så fick Korona DAMP och typ cepade loss... Jag erbköd mig att ta hon istället för Steffie. Och vi bytade! Hon hade verkligen DAMP när man satt på! Helt krasy horse!
Jag fick hon att lyda efter ett tag och då skulle vi endå sluta rida så det pasade bra!
Direkt efter det skulle vi träna på lucian. Då hade jag Herkules :D <3 Det gick inte bra eftresom att vi inte hörde vad någon anna sjöng för att det regnade så mycket ! När vi skulle stå på led då siktade Henke in sig på att sparka frantz men så var det en liten tomte i vägen så hon fick ta smällen istället! :( Stackars Maja som blev sparkad på benet :( Men det gick bra i alla fall! :)
-
Imorgon ska jag åka till ljungskile och rida lektion. Vi hörs när vi hörs!
Karin <3

Kommentarer



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback