Smink on my face

Datum 2011-10-30 Tid 22:48:07

Hello.

Om ni har läst mina senaste inlägg, så vet ni kanske att idag ska jag vara med Dorela.
Min brors fru med andra ord.
Hon ska lära mej ett och annat om smink och hår :)
Vi hade det verkligen toppen.
Först grejade vi lite hår och sen gick hon igenom en grund sminkning för mej.
Super bra. Så nu har jag lite grejer att köpa i göteborg på tisdag.

Just nu packar jag inför morgondagen.
Jag, becca och Glenn ska till Örebro på ett äventyrsbad :D

Blandade bilder ifrån dagen -


My breakfeast. Hur GOD som helst! Finns säkert någon där ute som bara:
what?! gör hon en pestopasta bara för att ha till frukost!? svar nej. Vi åt den igår till middag :)
Min favorit rätt för dom son undrar.



Varning! egobilder...:o

Resultatet! vad tycks?






Min packning tills imorgon! ^^

My crazy mom ^^



Puss på er/ jessi ^^ ♥

Kommentarer
Postat av: Frida

Nu är det tävling på bloggen! Du kan vinna ett agria schabrak+huva, gå in på www.friidablomqvist.blogg.se för att vara med! Lycka till!

2011-10-31 @ 10:26:47
URL: http://friidablomqvist.blogg.se/



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback