Höst promenad ♥

Datum 2011-10-29 Tid 17:47:34

Hello.

Idag har jag varit ute på en helt underbar "Höst Promenad"
Det var hur härligt som helst ska jag säga er.
Först var jag ute i min trädgård och fotade, men det var alldeles för tråkigt
att bara gå runt där och ta kort, dessumtom så blev det rätt tråkiga bilder.
så jag bestämde mej för att ta en lite höst promenad istället.
Bara jag och min kära systemkamera. ^^
Detta kan man kalla en perfekt foto/höstpromenad- dag :D
Det var helt fantasktisk, bladen var gula, röda och orangea, alla helt underbara färger.
Bilderna blev enligt men mening väldigt fina och bra.
Dom representerar verkligen höstens skönhet. Efter ett tag så ringde min mamma
och undra vart jag va för hon ville också ta en höst promenad med mej.
Hihi, jag e så populär nu förtiden :)
Men i alla fall så gick jag hem till mej och jag och mamma gick iväg på en till "Höst Promenad".
Bara jag, mamma och min kära systemkamera. ^^

Bara för att jag älskar hösten!

Smakprov ifrån dagen -

Höst promenad ~ Bara jag och systemkameran ^^







Höst promenad ~ Bara jag, systemkameran och mamma. ^^








Glenn och Beccas nya bil.



massor av varma höstiga kramar / jessi ^^ ♥

Kommentarer



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback