hallå måsen..

Datum 2011-10-28 Tid 22:03:32

Hello Sweat Tomatoes! ^^

I dag har jag varit i skolan då som vanligt.Och skolan var helt halloween-ierad. Hehe :)
Det läskigaste var helt klart matsalen.
Hela matsalen var släckt, fast det fann såklart små lycktor på borden.
Men sen så var det en svin läskig "mat-gubbe" som hade ett slags svart skynk, rock liknande på sej. Han var helt vit målad i ansiktet, men runt ögonen var det svart. Snacka om weard och creepy. Först ställde jag mej i den kön, men när jag fick syn på honom drog jag snabbt med mej mari över till andra kön. Där stod ingen "mattant/ gubbe" så då tänkte jag puuhh...
Men näjdå, vid matbordets slut mötte jag ett läskigt skelett också, som om det inte var nog så var pastan grön och mjälken blå. HAha, så kul. Maten smaka gott. Men mjälken usch fy blä. Den var oerhört varm och smaka lite mögligt nästan. Men tungan blev blå..alltid ett plus :D

Sen var det dags för emaus. Jag paxade Henke och fick han. Pau hade Paddy, och eva hade massa övningar för oss att göra. Men det var kul :)

Ljunskile sen då..engetligen skulle jag haft Timon men jag hade ingen lust med det, så jag tog Musse istället för han e roligare att hoppa med. Alva skulle inte komma för att hon hade huvudvärk så då tog jag Musse då.
Han e så söt!! ♥

Nu sitter jag här och väntar på att utröstningen ska börja på Idol. Vem hejar ni på då?
Själv gillar jag mycket Moa, Amandorna och André :)
Fast vem gillar inte Olles hår? ♥


sov läskigt alla cheeyer och cilllar :D / jessi ^^ ♥

Kommentarer



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback