Mys

Datum 2011-11-18 Tid 22:14:25

Det var precis som vanligt i skolan idag. När skolan var slut kom mamma och hämtade mej och vi åkte hem och jag började träna inför spanska provet. ursch...
Desutom är nästa vecka helt fulproppad med läxor. Mer än vanligt enligt mej. Men på Fredag så ska vi ha Hemstudiedag/ fristudiedag! Woho ^^
Bara fyra dagar nästa vecka då. soft.

Som ni redan vet så var jag på Black Arabiens igår med pau. Vi hade det super mysigt och Karin och Alicia kom sen. Jag lovade er massorrrr med bilder men, tog typ 4...höm höm kameran ville inte samarbeta och då var det inte trevligt. Så jag fick typ en eller två bilder bara som var bra :c synd synd men åker ju fler gånger ditt upp.






Imorgon kommer mer bilder jag Emma ska nämligen komma hit! :D ♥

Snart kommer det troligen nya bilder till våran header. Vi har lusta att byta lite nu ;)

Ha en bra kväll och sov sött!

Kommentarer



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback