Shoppa hundsaker :)

Datum 2011-11-28 Tid 18:31:11

Hello folket.

Idag då som ni ser på rubriken och som jag berättade i mitt förra inlägg så var jag på ÖoB och torp för att köpa massvis med hungrejer.

Efter skolan så följde Pau och rebecca med mej och mamma för att handla grejer till min söta valp. Först åkte vi till ÖoB och köpte lite roliga saker.

usch. vad jag längatar efter att min lilla valp ska få komma hem!

Öob -


Hundkoppel med reflexer

Hundtennisbollar

Svarta bajspåsar

Hundtransoprt

Djurmagasinet -


Regn&snö täcke till hund

Mat&vatten skål

Hundleksak

Hundborste

Hundkam

Kloklippare

Hundben som e bra för tänderna

Koppel

IcA Spara -

Turkosa bajspåsar

grisleksak som låter

grön bollleksak

ja, så nu får vi väl hoppas att lilla bamse tycker om det här han har fått ;)
Ni kan inte ana hur mycket jag längtar efter att få använda dom hära sakerna på honom, hihi ^^
Imorgon ska jag går en liten tur i huset för att ta bort allting som han kan skada sej på och göra sönder. Speciellt alla sladdar som valpar brukar älska att tugga på.

ha en fortsatt bra dag!

kram

Kommentarer



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback