Längesen!!

Datum 2011-11-24 Tid 20:44:17

Den var ju ett tag sedan sisst! Jag vet men jag hinner inte blogga jämt! Har en del i skolan nu och inte bara i skolan. Mycket stall osv. På söbdag är det först agrönt kort kursen tex.
-

i måndags vad jag på black araians. Jag red inte utan bara kollade på alicias lektion och när hon hade typ 20 min kvar gick jag till hagen och hämtade han. Vi gick med dom till vetrinären och tillbaks. Alicia var stooolt över sin pannlampa men då ska hon bara se på min.... ;D
-
i tisdags var jag på emaus efter skolan :) Jag fick camelia och jag och klara galopperade upp för sommmar och sen skrittade vi upp och ner för mördarbacken. Sen skrittade vi av.
-
I osdags red jag henke <3 Jag älskar han så otroligt mycket så det går inte att beskriva.
-
Idag var jag på B-A. Jag hämtade han direkt när alicia kom. Då hade jag fixat hans mat och så. Stephanie kom och mockade när jag var där. Sen när jag hade borstat på han när alicia hade kommit så sadlade jag och tränsade. Jag skulle n'ämligen få rida han igen! :D Ni minns väl skadan han fick (läs HÄR om du missat det, det finns där någon stans i inlägget xd) över ögat?  Det är såpas bra att man kan rida nu :) Penselinen fick han sista idag så jag skrittade i en halvtimme med Alicia idag. Eftersom att det duggade lite och blev mörkt så var vi i ridhuset idag. Han var fin och inte alls så pigg som jag had etrott att han skulle vara!
-
Det är det som har hänt de dagar jagf har varit borta :)
Karin <3

Kommentarer



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback