Jäkla skit...

Datum 2011-11-25 Tid 12:15:35

Dumma skola säger jag bara! Vi ska ha en kabaré och dom säger att det ska vara färdigt inom två veckor. Vi vet ju inte ens vad vi ska göra?!? Det är la inte så bra.. Vilken bra planeringsförmåga dom har va??
-
Nu skiter vi i det och gå över till syftet med detta inlägget.

Idag ska jag åka till Ljungskile och rida min vanliga ridlektion. Efter det ska jag kanske rida igen för Erika. Då blir det hoppning på schemat. Jag ska hoppa Bamse på min lektion och sen får vi se.. ;)

Lovar INTE att jag komemr att blogga när jag kommer hem eller så. Kanke inte bloggar försän nästa vecka.
-
Karin <3

Kommentarer
Postat av: sara

Söt blogg!

2011-11-25 @ 19:30:03
URL: http://marbellas.blogg.se/



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback