Im in LOVE (in two stuffs ^^)

Datum 2011-11-13 Tid 20:30:41

Ni ska bara veta asså!
Den som gissar rätt först om vad som har hänt får en FET läkning :) Ni som vet får såklart inte gissa ;) Då kan de andra få inspiration ;)
Iaf, idag var jag med Alicia och Pau igen till Black Arabians. Kul som det brukar vara där :) Jag gjorde inget speciellt förrutom att jag fick låna en häst. Hur mysig grej som helt så jag tog hand om den idag :) Men får la se om det blir någon mer gång.
Vi har haft gäster från 4 till nu. Snacka om att det tar på krafterna att vara i stallet, fixa alla stallsysslor (när man är skitförsyld) 2 dar på rak, rida och ha allmänt kul! Det äääär jobbigt..
Imorgon ska jag till skolan och efter den ska jag dra mig ner mot kampenhof så ska mamma köra mig till ett hemligt ställe. Där ska jag vara i 2 timmar sen ska jag hem! Ni kommer inte att få reda på var det "hemliga stället" ligger och vad det heter!
Nu ska jag nog ta och sova så vi hörs när vi hörs!
Karin <3

Kommentarer
Postat av: Sara

Snygg header! :D

2011-11-13 @ 21:44:32
URL: http://tvaryttareenponny.blogg.se/



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback