Igår

Datum 2011-11-26 Tid 09:49:13

Igår red jag lektion. Det gick så UNDERBART BRA!
-
Jag hade Bamse på min lektion och då var har FIN! Vägrade bara en gång och det var på ett 30 hinder xD Jag tar på mig att det var helt mitt fel! Banan gick bra. Han var najsig :D
-
Jag red igen i Erikas grupp för hon hade en igenridning. Då hade jag Bamse igen :) Då var han ännu finare men dock lite trött... Jag kommer att videoblogga om det ikväll :)
-
Idag ska jag till Bruno. Klara ska med och fota när jag och Alicia rider! :D Gryymt ;) Kanske ni få rlite bilder..? :)
-
Hinner inte skriva mer än såhär! Ikväll kommer Klaras familj och ter mat här. Kommer kanske ett videoinlägg senare isf... Kanske kommer imorgon? Vem vet ;D
-
Imorgon ska jag, Klara och Jossan åka till Orust Ridklubb för att gå den först agrönt kort kursen! Kul ska det bli :) Vi tar där eftersom att vi inte kan den dagen på ljrk :(
R.I.P underbaraste Kurt Lyman <3
Hejdå!
Karin <3

Kommentarer
Postat av: Klara

Vem är ryttaren på den ljusa hästen?

2011-11-26 @ 23:24:42



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback