Helgen

Datum 2011-11-20 Tid 19:13:31

Jag ska ta och berätt alite om min helj nu då! :)
-
Fredagen:
Red först min lektion då hade jag Bamse. Det gick ganska bra ändå. Sen red jag en lektion på Dankan isället för min syster. Kom två supersnygga hästar till stallet! Ska ta bild på dom på fredag så ni kan få se dom ! :D
-
Lördagen:
Lite slutspurt på orienteringen i rimnehshallen. Kul!
Hemma själv. Käkade pizza och hade det chill!
-
Idag:
Jag åkte till Bruno vid halv 10. Där fixade jag mockningen, maten och kraftfodret. Sen tog jag in han och borstade lite på han :) Sen gock jag till grinden så fick han gå in i hagen. Då fick Pau reda på att hon skulle ha Elvira idag också. Då fick vi göra om alla sysslor igen! Men det var kul ;)
Sen åkte vi till Torp. Vi var bara inne på Hööks och Jula. Sen åkte vi hem till mig och hade det flum! :) Nu sitter jag här i min sackosäck och chillar!
De jag köpte på torp:
Grimma till Bruno. 69 kr
-
Benreflexer till Bruno. 69 kr
-
Longeringslina till Bruno. 98 kr
-
Ullsockar till mig för att ha på ljrk. 99 kr
Brösta till Bruno. 149 kr
-
Skor till mig från Jula. 199 kr
-
Tror att allt detta kommer att komma till andvänding! :D
Jag är iaf nöjd med allt!
Imorgon ska jag till Bruno igen. Då ska jag prova lite saker på han ;D
-
Vi hörs när vi hörs!!
Karin <3

Kommentarer
Postat av: Alicia :D

GAHAHAHA!!!! fail bild på sockarna XD

2011-11-21 @ 19:33:33
URL: http://rosettplockarna.devote.se



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback