Vart är alla inlägg? :S

Datum 2011-07-21 Tid 09:37:41

Igår så hade jag verkligen inte lust att blogga... Man får lixom inget sug till det. Så jag sket i det istället. Men jag kan skriva NU vad jag gjorde IGÅR.

Jag fick sjuss upp till Emaus (skälvklart földe cykeln med så jag kunde cykla hem när jag ville ;)) och där var det bara Steffie och Evelina som var. Men jag bytte om och gick ner i sadelkammaren. Där väntade vi lääääääääääänge på allt folk... Menmen, sen kom dom i alla fall :D

Men jag hade ju Herkules och han har ont i sitt ben och kan inte ridas, (då har jag förpax) så jag tog Korona. Men det var för att det ska vara en hopptävling och då önskade jag Henke. Men så skrev jag om inte henke var frisk då så vill jag ha Korona. Det var därför jag tog hon igår. För att lixom träna med hon :)
När vi borstade hästarna så skulle Marielle och jag tvätta våra hästars bakben och svansar så det tog såhäääääääääär lång tid innan vi var klara med det (Millo (marielle) hade Paddy). Men när vi kom dit så behövde vi bara leda typ 4/5 varv :D Lyxxxxx ;)

Vi gick och åt... Vi gick till stallplanen... Vi gick ett varp runt hagen på långa tyglar... Och vi gick in i hagen :) Där inne så fick  vi värma upp själva. Ingela sa lite tips bara om VAD vi skulle göra. Korona var lite jobbig i galoppen men det gick bra! Så var det dags att börja hoppa fram. Det gick bra, men när jag skulle hoppa ett åt "fel" håll så vägra hon en gång men det var det enda på hela passet!!! :D "Stolt"

Sen skulle vi då börja hoppa bana och jag var först, för det var jag som kunde den. Så jag hoppade utan en ENDA vägran eller nerslag!!! :D Hon var skitduktig! Och efter banan så gick jag in i ledar och busade reält! Det tyckte hon var roligt ^^ :)

Jag kunde inte skriva upp mig för att dom listorna som det finns hästar på är vi i Frankrike på! Men endå.. Hahahah, nu vet jag inte vad jag ska skriva...... Jo, juste! Efter ridningen och det så satte sig alla och spelade Maffia. Rooooooooligt! Fast när Ingela skulle åka och handla så sulle vi hålla koll på djren så ingen försvann eller så. Fast när vi (alla) gick ut och kollade så var en kanin ute! Men det gick bra att få in den igen ;) Vi motade bort den till buren.

Sen var det måånga som åkte hem och då gick vi ut och spelade Maffia istället. Det var jag, Blixten, Moah, Millo, Kaktus, Stella och Emelie kvar när dom hade stängt. Vi spelade en timme ungefär xD sen gick vi till bussen och jag cyklade hem.

Hemma:
Då satt jag vid datan näst intill hela tiden...
Sen gick jag och la mig.


Hahahah, bjuder på en FUL bild på mig...!


Idag kommer Nina igen och ska (kanske) sova över. Its gonna be fuuuun :D

See Yaa!

Karin ♥

Kommentarer



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback