Hemma

Datum 2011-07-30 Tid 22:55:01

Hemma från badet fast kom hem 21.38. Det var roligt men ISKALLT i vattnet.... Brr!!!! För övrigt satt vi där på Öresjös strandkand och åt  frukt, pratade och så :) Efter en stund så började solen gå ner. Så fint så! Me det blev dags att åka hem. Så det gjorde vi :)
Jag glömde säga att Anna fick en present av Klara, Wiliam, Elin, Axel och Marianne. Anna (min syster) fyller 18 imorgon :) Så vi ska ha en stor fest från kl 16.00 då det kommer massa pers! Kommer inte blogg aunder den tiden och fram till kvällen! Så vänta er ingen uppdatering från mig, ingen bra i alla fall ;)

Dessutom verkade det inte som att ni ville ha en bildbomb på kattungarna på Emaus!
Men nästa torsdag åker jag till Frankrike och kommer hem söndan innan skolan börjar, dvs att jag är dör 2,5 vecka! Häääärligt!!!
Jag har redan börjat skriv aner vad jag ska göra för tidsinställt!


Ibland e jag bara fööör het ;)

Karin ♥

Kommentarer



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback