Ut o fiskaaa :D

Datum 2011-08-31 Tid 17:23:51

Idag har jag varit i skolan och sånt skit :) Varit hemma en stund och skypat med jossan. Fast tror hon är och äter nu. Nu kom hon tillbaks :D

Skit i det nu. Som sagt, idag har jag varit i skolan och det har varit en ganska chill dag idag ^^ Inget direkt jobbigt. Det som har varit roligast idag har nog varit på idrotten. Vi skulle orientera i par då hamnade jag och Carro tsm :) Hon var skitrolig! Vi prata massa skit ! :D

Efter idrotten gick jag hem och började packa inför imorgon. Och nu sitter jag här :)
Fast ni kanske inte vet vad jag ska göra imorgon? För er som inte vet så ska vi till Lyckornas Camping. Det ligger i Ljungskile. Vi ska vara där från Tors- fre.

Nä nu fick jag lite bråttom. Ska åka och fiska. Det är i UOK som vi har KM i mete varje år :)


Karin <3333

Kommentarer



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback