Tadalala...;)

Datum 2011-08-26 Tid 11:18:43

TjenaTjena! ;')

Hemma idag igen då för den dära svinhalsen.
Det blir nog Ljunskile i dag ändå, hihi. Jag och Karin ska nog byta så jag får Moni! :D happy.
Jag hoppas som igår att ni inte är sjuka nu när det är så mycket förskyllningar i luften,.'
Kommer inte på något mera att skriva just nu så Byye! ^^

Eller jo föresten..ja vi kan ha veckans bild nu.

- VECKANS BILD! -


Jag & Camelia - Paulina & Cola.

Jag älskar helt enkelt bilden så sjukt mycket. Den utstrålar så mycket glädje. Både jag och Pau ler. I den stunden log jag utav glädje att rida Camelia, det var en underbar stund. Alla på bilden ser ut att vara glada och själv gillar jag bakgrunden o.s.v.

Foto: Caroline Apelryd (Blixten)

Jessie

Kommentarer



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback