Saknad som mellan himmel och jord

Datum 2011-08-25 Tid 18:18:25

Det finns ingen annan än du som får mej att gråta floder, och det är bara du som får mej att le så som jag gör när jag ser dej ocd rider dej. Jag litar på dej till 100% men jag kan inte känna dina känslor så jag evt inte vad du känner för mej. Men en sak är säker jag älskar dej mer än allt annat. Du vet verkligen inte hur mycket jag verkligenn saknar dej, usch det är som om någon hugger mej med en yxa i ryggen. Jag somnar varje natt i min flod utav tårar. Det var så länge sedan jag kände känslan som får mej att skratta,le och framför allt smälta när jag sitter på din underbara rygg. DU tar mej till en helt ny och underbar värld varje gång jag ser dej, rör dej, kramar dej, pussar dej och rider dej. Jag vill aldrig lämna den men tyvärr försvinner jag ur världen så fort jag släpper ut dig i hagen.Det går int ett ända dugg att beskriva känslan. Du är mer än en häst för mej. En vanlig tjej kanske bara tycker att det kul att rida och tror att hästar inte har känslor alls och tycker att hästar bara är “hästar”. Men så är det inte för mej. Camelia du är inte bara en häst för mej utan du är min bästa vän. Jag behöver inte rida dej för att jag ska ha kul utan jag behöver bara se dej så blir jag överlycklig. Rida är inte det viktigaste.
Jag Älskar Dej . . .









- Jag är så glad på din rygg -

Jessie

Kommentarer



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback