matte....

Datum 2011-08-25 Tid 20:29:51

är det jag gör just nu..... hahh, och bloggar dåe ;) <3

Ska skriva ett tal:
I en bukett är det 12 tulpaner. Två är gula och lika många är vita. Resten är röda.
A. Hur många tulpaner är det i buketten?
B. Hur många av dem är vita?
C. Hur många tulpaner är röda?

hahahahahhah, va bara tvungen, kan säga att första frågan (A) i varje tal står det svaret i häftet ^^
Svååååååårt det blir då! Hahahahah




Men idag på träningen var det jobbigt!!! Men roligt att träffa alla trevliga människor :) Har saknart vissa mycket! Ebba <3 Aja, jag har väääldigt tråkigt och energi i fingrana. Så det var därför detta ONÖDIGA inlägget kom upp.. Hehehe ;)

Nu får ni ta och komma med förslag på vad jag ska blogga om! Annars kan ni inte få några roliga inlägg! Bara skriv vad just DU önskar så kommer det komma upp:

"Karin från trepopcorn har haft ett förslag att jag ska skriva om dagens hiss och diss!"

Hhahhah, dååålig exempel men det e så jag kommer att göra ^^ :)
Nuuu blir det såhäääääär tråkigt inlägg så jag tror jag avslutar detta nu!

Ni får sörköka att hare bra utan mig nu ;)
Karin <3

Kommentarer



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback