Det "efterlängtade" inlägget :D

Datum 2011-08-30 Tid 22:00:45

Nu är jag hemma, har ätit och är redo för natten :P Älskar att sitta vid datan på kvällen. Jag vet inte varför men det bara e så.

I alla fall så hade jag och Klara skitroligt! Vi hade lika skoj som vi brukar ha! Bara för att ni e såhääääääär nyfikna på vad jag åt till kvällsmat så får ni veta det. Det är svampmacka och ost :D Så grymt gott asså! LÖÖÖÖÖV IT <3

En annan rolig grej är att jag och Emma ska åka till Liseberg på heljen! :D Värsta Asäm! Då ska vi hade bäst <3


Hahahah, en dag på emaus så lånade Blixten och Jossan min kamera... Snygga bilder man hittar! xD <3


Skolan odag va skitdålig innan maten men efter maten =skitrolig (det skulle vara läsning men jag kallade det flumma som smurfar allihopa)



Nu vet jag inte vad jag ska skriva mer så tror jag avslutar detta inlägg nu!

Godnatt
Karin <3

Kommentarer
Postat av: carro/blixten

HAHAHA men titta där!!

2011-12-31 @ 12:23:53
URL: http://detvanliga.blogg.se/



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback